ceturtdiena, 2018. gada 5. jūlijs

Paša cepta "Cielaviņa"!


Kūka "Cielaviņa", tas ir stāsts par Latviju. Aptaujās atzīta par mīlētāko Latvijas kūku. Arī mūsmājās. Gadiem bija tradīcija, ka uz 1.septembri vienmēr tik pirkta "Cielaviņa". Un tad, kad pārvācāmies dzīvot ārpus Latvijas, tieši 1.septembrī vienmēr izjutu skumjas, ka nu nav iespēju tikt pie "Cielaviņas".... 
Pati cept nebiju sadūšojusies, jo likās bezgala sarežģīti. Bet nu Latvijas 100gadei par godu man bija apņemšanās- iemācīties izcepts šo kūku. Citi stāda ozolus, es kūku cepu!! 
Receptes internetā daudz. Ej nu saproti, no kuras kas izdosies! Tāpēc izvēlējos drošāko ceļu uz izdošanos- devos pie profesionāļiem uz meistarklasi!! Paldies "Gastronomijas institūts" par šo iespēju!! Un Paldies vīram, kurš uzdāvināja šo iespēju izmantot man!!! 
Process patīkams, izrādījās, ka ne tik sarežģīts kā sākotnēji likās, rezultāts dievīgs!

Dažas bildes "pa ceļam" uz iznākumu-



Un rezultāts- 


Tagad es varu teikt- esmu gatava Latvijas 100gadei! 
ES MĀKU CEPT "CIELAVIŅU"!!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru